Blog

2018-08-15T07:30:35+00:00

Mára is hoztam egy témát, amit egyébként akár azonnal is fogtok tudni alkalmazni, de legrosszabb esetben még van idő felkészülni belőle őszig. A mai téma a blogolásról fog szólni, pontosabban a blog és az értékesítés közötti kapcsolatra. Magáról a blogolás menetéről, praktikáiról nem fogok most írni, az egy külön téma. Nem komplikált, de azért [...]

Blog2018-08-15T07:30:35+00:00

Ügyféllista

2018-08-13T07:23:15+00:00

Mostanában több marketing kivitelezést is futtatunk párhuzamosan és egyre több stratégiát kell összeraknunk. Szinte minden esetben induló vállalkozásokról van szó, és ezzel kapcsolatosan jött a mai téma. Még talán Wolf Gábor-tól olvastam/hallottam a következő urban legend kategóriába tartozó sztorit, ami arról szólt, hogy a világ leghíresebb madame (tudod, ő az, aki a menedzsere azoknak [...]

Ügyféllista2018-08-13T07:23:15+00:00

A gyilkos árverseny

2018-08-02T08:40:35+00:00

Beszéljünk egy kicsit az egyik leg vállalkozó gyilkosabb problémáról, az alacsony árról, az árversenyről, az akciókról. Szerintem ennél kegyetlenebb hiba nincs. Ez az, ami szép lassan, de garantáltan ki fogja végezni a vállalkozásodat, vagy téged, a vállalkozót. Kezdjünk egy érdekességgel. Az alacsony árnak van egy garantált hátránya. Mégpedig az, hogy az agyakból kiverhetetlen és [...]

A gyilkos árverseny2018-08-02T08:40:35+00:00

A szórakoztató kommunikáció

2018-07-27T07:29:24+00:00

Ismét a kommunikációról osztok meg veletek egy érdekességet. A vevőszerzés és értékesítés legfontosabb eszköze a kommunikáció, így igazából ebben kell a lehető legjobbnak lennünk. Ezért elképesztően sokat kell elemezni azt, hogy milyen reakciót váltunk ki a tartalommal a közönségből és milyen eredményekhez vezet. Szerencsére az online világban ezt elég könnyű megtenni, de munka is [...]

A szórakoztató kommunikáció2018-07-27T07:29:24+00:00

Sales személyiség típusok

2018-07-24T07:53:37+00:00

Felmerült egy téma az MnT Marketing Clubban, amiről érdemes beszélni és elgondolkodni. Pontosabban mindenkinek érdemes tisztában lennie azzal, hogy milyen személyiség típus, és ahhoz milyen értékesítési megoldás passzol/passzolhat. Biztosan sok kategóriát állíthatunk fel a témában, de most alapvetően két részre bontanám a dolgot. Vannak olyan típusok, akik inkább befelé fordulóak, kevésbé szeretnek nyitni, nem [...]

Sales személyiség típusok2018-07-24T07:53:37+00:00

Ajánlások

2018-07-20T07:48:48+00:00

#ajanlas #kozosseg #kommunikáció #influencer Korábban már érintettem az ajánlások témát, de ma kicsit többet is írok róla, ugyanis egyre aktuálisabb és egyre inkább erre érdemes építeni a stratégiánkat. Sok 10 évvel ezelőtt, még bőven az online hirdetési lehetőségek előtt, sőt a legtöbb ma használt offline eszköz előtt jelentősen kevesebb lehetőség volt a reklámozásra. Ekkor [...]

Ajánlások2018-07-20T07:48:48+00:00

Kommunikáció

2018-07-13T08:04:45+00:00

A kommunikáció. Ez lényegében a marketing lelke, a motorja. Enélkül hiába van tökéletes terméked, tökéletes honlapod, árazásod, szegmentálásod, pozícionálásod. Ha nem tudnak rólad, akkor semmit nem ér az egész. A kommunikáció elég sokrétű dolog, sok irányba mehetnék most el, de próbálom röviden átfogni. - Kommunikálj, hogy tudjanak rólad: az elsődleges feladat az az, hogy [...]

Kommunikáció2018-07-13T08:04:45+00:00

Szegmentálás

2018-07-11T08:33:29+00:00

Nézzünk ma meg egy olyan dolgot, amit szintén elég kevese tesznek meg, illetve kevesen gondolkodnak el rajta. Végzetes hiba ezzel nem foglalkozni. Pedig egyébként egy legalapabb, ezeréves marketing könyv is így kezdődik. Ez pedig a szegmentálás. Sajnos még mindig túl sokan gondolnak úgy a célközönségre, hogy mindenki, akinek szüksége van rá.  Ez egyrészt azért [...]

Szegmentálás2018-07-11T08:33:29+00:00

Szerezd meg 0 Ft-ból első vevőidet

2018-07-11T09:21:59+00:00

Arra gondoltam, hogy nézzünk pár megoldást arra, hogy honnan lehet manapság vevőket szerezni, ha még nem pörög a marketinged. Nehéz lenne most minden olyan megoldást felsorolni, amik közül legalább egyel biztosan tud minden vállalkozás élni. De mivel szinte minden esetben működik az online vevőszerzés, ezért ismét ez kerül előtérbe. Persze az, hogy kinek milyen [...]

Szerezd meg 0 Ft-ból első vevőidet2018-07-11T09:21:59+00:00

Customer-journey I Hogyan lesz érdeklődőből vásárló?

2018-07-11T09:26:05+00:00

Célszerű foglalkozni azzal, hogy milyen utat tesz meg a potenciális vevőnk addig, amíg el nem jut a vásárlásig. Általánosítani fogok, tehát ezeken a szakaszokon szinte mindenki végig megy, de teljesen eltérő lehet, hogy pontosan mit él át az illető, mi mozgatja, mire hogyan reagál, meddig tartózkodik az egyes szakaszokban… Célcsoport/jéghideg fázis: ha komolyan csináljuk [...]

Customer-journey I Hogyan lesz érdeklődőből vásárló?2018-07-11T09:26:05+00:00
Go to Top