NEM elég egy weboldal, amin lehet vásárolni. NEM elég „csak” lefejleszteni, mert „úgyis magától menni fog”. A marketing részével is foglalkozni KELL. (Idáig egyébként minden webshopra igaz.) Legyen felhasználóbarát, könnyen kezelhető és intuitív, mert el nem tudod képzelni, mennyi vásárlót veszíthetsz egy rossz webshoppal, főleg, ha csak az működik, és még üzleted sincs. Ha nem tudod, milyen egy jó webshop, járj utána, vagy kérj tanácsot! Vedd rá az ismerőseidet, hogy próbálják ki, próbáljanak megtalálni egy-egy terméket, és miután éles az oldal, akkor is legyen platform a látogatóknak visszajelzést adni! Ne félj a kritikától, abból tudsz épülni.
Nem webshoposoknak is nagyon sok tanulság levonható ebből. Ha bármilyen akadálya van a vásárlásnak, vagy a legkisebb kellemetlenséggel, nehézséggel találja szemben magát a vevő, nagy rá az esély, hogy nem fog vásárolni! És nem csak online, de ha például nehezen megközelíthető az üzleted, vagy nincs eléggé kitáblázva.
A másik kiemelendő pont pedig a kommunikáció. Ez minden esetben fontos. Mind az automatikus levelek, mind a személyes kommunikáció nagyon jól kell, hogy működjön, mert vagy nem fognak komolyan venni, vagy egyszerűen megunják, hogy nem halad előre semmi. Folyamatosan reagálj, vagy, ha neked nincs rá időd, vegyél fel rá valakit, aki ezeket kezeli.
Mindig próbálj meg javítani, kutatni a lehetőségeket, hiszen ha vállalkozásról van szó, sosincs olyan, hogy „kész”!